it sucks

Detta suger!!
Hur kan man plötsligt få hög jävla feber, kräkas och må som man blivit överkörd av ett tåg?
Det var vad som hände mig igår..
Sjukt!
Imorse när jag vakna tog jag snabbt feber för att kolla om jag kunde gå och träna.
Inte mycket feber alls men kanske är lika bra att vila.
Har ju fortfarande så sjuk huvudvärk och mår illa!!
suck

Men aja, nu är det proppa alvedon som gäller och vila lite i soffan. Denna vecka är Lördagen den ända dagen då Ronnie och jag kan umgås.
Han har ju träning och matcher 6 ggr i veckan och jag tränar lika mycket så.. jaa.. KUL!
Om vi ska ut och göra några ärenden eller så så får jag ha med mig en kräkpåse och huvudvärkstabletter =)

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0