SUGERRRR!!

Idag är jag lite nedstämd. Eller ja, ganska mycket.
För er kanske detta kommer låta huuur töntigt som helst.
MEN idag var jag hos läkaren med mitt knä som jag har haft riktigt ont i ett tag.
Överansträngd blev svaret. Kunde jag försej räknat ut med arslet men hade ändå en liten förhoppning.
Ingen löpning , inga hopp på 2-3 veckor!
JAG DÖÖÖR!
Jag fällde en liten tår. Inte där såklart. Utan för mig själv i bilen.
Jag får spinna men egentligen inte "stå" upp. o det gör man ju rätt mycket när man kör ett pass så jaa..
Jag DÖÖÖR!!
Kom hem och slänge mig i soffan. Tänkte bara ligga här och tycka synd om mig idag men något slet upp mig och drog mig till gymmet. Jag cyklade och körde cross.. JÄTTE kul. Verkligen..
Funderar på att köpa simkort. Typ 10 gånger eller nåt.
Skit tråkigt.. men vad ska jag göra??????
Jag hoppas jag är bra till nästa fredag så jag kan köra pass.
Då har det ju nääästan gått 2 veckor!
Nu håller ALLA tummarna att jag är bra också om 2 veckor annars måste jag tebax och betala ytterligare 500:- + att jag måste vila ännu längre.
Suck, pust och stånk!!
(Kan lova att ni kommer få höra mycket pust och stånk närmsta tiden, för detta SUGER)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0