tidig morgon

Vilket underbart väder vi har idag! Är man inte redan glad så blir man..
Jag knallar på med mitt knä iaf. Jag har fortfarande förhoppningar om att kunna köra fullt nästa Fredag.

tro´t eller ej men klockan halv 6 steg jag upp imorse.
vet ni vad jag gjorde?



åkte iväg och simmade en timme.
Det kallar jag duktigt..
skönt var det också.
Vore det inte så förbannat jävla tråkigt så skulle jag göra det ett par gånger i veckan innan jobbet.
Någon som är sugen på att hänka så kanske det blir roligare? :)
Knät pallade iaf hyfsat att simma. vi får se imorn om det är ömt.

Ikväll ska jag träffa Nattis och kakis på stan för vi ska käka middag..
Myspys.
Efter det så var det tänkt att vi skulle gå och köra intensivpass men jaa, jag får se om jag åker hem eller om jag drar en sväng och cyklar på gymmet eller sådär..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0