happ

USCH vad jag hatar Måndagar.
Helgerna går så himla fort.. skulle vilja ha helg i 3-4 dagar.
det vore super nice..
Speciellt när man söp sönder sig i fredags och behövde verkligen lite återhämtning.
Haha ja som sagt så var det ju tjejmys i Fredags.
Vi skulle ta med lite olika små rätter till Sanna och äta, dricka gott och gå ut.
Allt var super gott men jag tror jag åt lite för lite för fy faaaaaaan vad spriten slog till.
Så tjejer sista timmen kommer inte jag ihåg speciellt mycket utav.
allt snurrade.
Fy fan. Jag ska aldrig i hela mitt liv bli sådär.. (Lovar faktiskt)
Som ni förstår så kom jag inte till bj. Utan Ronnie fick hämta mig och skjussa ner dom andra brudarna.
Kul kul.. not! Men lika bra. Ojaa!

På Lördagen var jag typ död.
jag for mellan toan, sängen och ibland soffan.
HELT meningslös dag. Jag får skylla mig själv, jag veeeeeeeeeeeeeeeeeeeet...

Igår kom mamma och pappa lver på lite lunch, vi kollade lite resor :)
Blir nog troligtvis en i maj! :)
Sen åkte vi till Björklinge på middag.
Sedan hem, kolla solsidan och film.

Mitt knä är iaf lite bättre.
Jag kommer nog att testa sm idag och lite cykling.
Jag tror jag klarar det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0