Kropp och knopp!

Tjabba!!
Just nu har jag inte så mycket ork till någonting. Ville bara att ni skulle veta det mina vänner.
Jag vill träffa er, jag vill göra saker. Men jag okar inte!
Som dom flesta vet så var jag på akuten för en vecka sedan, jag svimmade när jag klev ur duschen och slog huvudet i handfatet.
Var sedan hemma från jobbet resten av veckan och gjorde ingenting. Skönt, mycket skönt.

Har en längre tid även haft ett tryck över bröstet, alltså haft sjukt svårt att andas. Att ta djupa andetag.
Det tar kål på mig och jag är inte den roligaste att vara med då jag egentligen knappt vill prata för att jag då får svårt att andas.
Tog upp detta när jag väl var på akuten men det hade tydligen ingenting med svimmningen att göra. Dom hade ju mest fokus på huvudet och hjärtat dock på akuten men men..

Igår ringde jag min husläkare för att få en tid och kolla upp opm jag kanske har ansträngningsastma. Ja fick en akuttid för såhär skulle jag inte behöva gå o ha det. Nice!

Dock ingen ansträningsastma, vilket jag försej nästa kunde räcknat ut med arslet MEN det hade vart så skönt att bara få ett svar.
Läkarn sa att antingen så är det stress/oro/ångest eller så sitter revbenen låsta och måste "tryckas upp".
Jahapp, så idag ska jag boka en tid hos enortoped medicinsk sjukgymnast.
Jag bara skickas vidare mellan olika doktorer.

O stressen då, jaa.. den finns nog. Så jag tror inte att några revben sitter i lås men som sagt, jag hoppas!

Nu vet ni som bryr sig lite om varför jag är som jag är =) o ni andra, jaa, ni har ju kanske fått lite smaskig info som gjort er liiiiiiite mindre nyfikna.. ;)



Kommentarer
Postat av: Nina

älskling! jag är oorolig för dig, du måste vara rädd om dig själv! Puss och kram krya krya!

2011-07-05 @ 21:23:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0