Mål

Ni förstår nog inte hur mycket jag egentligen längtar tills Friskis riktiga schema början igen i slutet på Augusti.
Alltsåå... detta suger. Det är 0 intensivpass på typ 3 veckor. 0!!!!!!!!!!!!!!!!
Det har varit typ 1 i veckan dom senaste veckorna.. det har försej oxå sugit.

Har ju blivit så att man fått börja springa eftersom dom är så jävla usla på friskis och inte har n¨ågon ledare som kan leda pass. ÅhhH!! Skaffa någon som vill vara där..!! (Okej, jag förstår att dom kankse vill ha semester och sådär) Men NEEEEJ!!! Åhhhh!!!

Aja.. tebax till springningen.. Mina benhinnor börjar knasa. Superbra! Vad ska jag då göra? Cyklaa... åhhhh så roligt! Ehm.. nej!

Jag ska göra mitt bästa för att föröska hålla detta under sommaren även om det kommer bli svårt. Semestern kommer, drinkar, god mat m.m m.m.
Men inbillar mig att det kanske behövs för att jag ska få en nytändningen igen i Augusti.
Då jäävlar!
Alltså, jag har mått mina mål hundra miljoner gånger men efter varje uppnått mål sätts ju nya.
Sån är jag!
Ska mäta fettet nästa vecka men mitt mål innan jag lixom "taggar" ner lite och bara underhåller är väl ca 3-4% ner och ca 6-7kg down!
Vågen har jag upptäckt är mer och mer ointressant MEN kan ändå inte släppa den helt. (önskar jag kunde)

Vill bara säga till er alla att jag är nöjd med vad jag åstakommit men jag vill mer.
Jag är inte störd i huvudet eller något, absolut inte maniska eller nåt sånt UTAN jag har gjort träningen´/maten till en livsstil. Såhär vill jag leva.. Jag älskar´t!
Visst det är skit tufft ibland och ibland piss men jag har lärt mig så mycket denna tid.
Så fort jag uppnåt det jag vill DÅ, då ska jag kanske inte träna 7ggr i veckan utan kanske bara 5.
Ha en ätar dag på helgen men hålla mig strikt i veckorna.
Alltså, varför kan man inte leva så?
Det jag äter är gott, nyttigt och bra på alla sätt.

Ni behöver inte hålla med mig MEN om ni upplevt denna resa som jag gjort. Ja, då tror jag att ni skulle ändra er ganska fort..

Puss och kram / Träningsfreeeakiii


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Haha oj oj. Någon jobbig jävel som klagar och har sig eller? Ikväll ses vi iaf! :D Pusseluss

2011-07-07 @ 13:29:57
Postat av: nathalie

hej igen love! kommenterade ju inte benhinnorna.. fy vad jobbigt, låt det inte gå för långt då kommer det aldrig gå över typ! :( jag förstår dig! och kroppen är menad att äta näringsrik mat & att röra på sig. dom som säger annat har fel.. puss!!

2011-07-07 @ 21:52:22
Postat av: Kim

Duktiga du, och ja, sommarpassen suger!! Försök och njut lite av semestern så att du orkar med nytändningen i augusti käre vän :)!!

2011-07-08 @ 20:22:48
URL: http://kiimalexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0