nedräkning!

Om 7 timmar har jag semester!
7 TIMMAAAAR!!!!! Snälla gud, låt denna dag gå fort!! =)
Detta ska firas med middag ute ikväll! Sedan troligtvis någon god drink på det!
Jag ska verkligen njuta av denna semester och jag hoppas liiite att vi hittar någon billig sista minuten och bara drar.
Sedan hoppas jag även på lite shoppa shoppa i London!
Sedan mycket sol och bad, god mat och dricka förstås!
Till dom flestas glädje kommer jag även att ta det lite piano med både träning och mat. Alltså inte fullt fokus på det. Även fast jag mår som bäst när jag har fullt fokus på det så tror jag ändå att kroppen och knoppen kan behöva vila. men i Augusti drar vi igång igen och då jäävlar ska jag bli stark så då vill jag inte höra nåt gnäll utan bara positiva saker OM ni säger något. tack!

Jag hade tänkt slängt upp lite bilder här bara för att visa att så här kan man bli om man sköter kost och träning på mindre än 2 månader och såhär kan man bli om man inte sköter kost och träning på 2 månader ;)
men jag vet inte om jag vågar... för jag är inte nöjd med resultatet nu.
jag var SÅÅÅ nöjd med resultatet jag fått innan vi drog till kos. Men sjudom, resor, massa gotti gotti har gjort så musklerna försvunnit. Jag har gott ner i vikt dom här 2 senaste månaderna (inte så mycket dock men ändå ner) och även gått ner i muskler.
Jag gillar muskler så jag ska lägga lite extra krut på gymmet sen när jag väl drar igång "på riktigt" igen.

Nåväl, nog snackat om träning..
Ihelgen fyller min fina fina flicka nathalie år. ÅHHH så kul! Då blir det partaaj kan jag lova. Imorn ska morsan och jag till thuns och leta festblåsa.
Jag går in med positiv inställning att SÅKLART kommer jag hitta nåt! =)


Kommentarer
Postat av: nathalie

alltså HEJ du är bäst.

2011-07-14 @ 12:06:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0