underbar helg!

Hola bandolas!
Hur mår ni??
Hur var er helg?

Min helg var niiiiiice! Trots en heeel veckas sjukdom.
Det var nog den värsta veckan någonsin. Man blir så matt av att kräkas, dessutom skit tråkigt att ligga hemma.
Men på Fredagkvällen mådde jag faktiskt ganska bra så tomas o sara kom över på lite grillat o sedan jordgubbar på det. Pappa kom förbi o hämtade min lilla mys vovve. Han blev även kvar en stund. Han underhöll oss med lite trolleri. (För er soom inte vet så är min pappa trollkarl) Alltså på riktigt..
Mamma är häxa..
Jaa, det är sant!
Jag har börjat få liite krafter.. =)

På Lördagen drog vi och sola o bada i fjällnora. VARMT!
Sedan hem för lite ombyte för att sedan gå på mina underbara vänner Tobbe och Angelicas bröllopsfest!
Det var väldiigt roligt och jag längtar tills jag gifter mig =)
Mitt brölllop skulle jag kunna planera i fleeera år, bara så ni vet.. eller DU vet! ;)

Söndagen bestod av ligg i soffan.. tolka hur ni vill?! ;)
Nej men fy så jag mådde... MEN var bara att pallra mig iväg halv 6 till intensiven.
Jag har verkligen saaaaaaknat magnus pass.. <3 ;)

Åter på jobbet idag- det fanns att göra kan jag lova!
Hua!

Efter jobbet for jag till sthlm. Ben/mage vart det idag.
Det kommer kännas imorn.
Gillas..

Godnatt lovers!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0