baka liten kaka

Halluuu..
Min helg har varit super duper bra!
lördagen började med en snabb promenad sedan kom Nina klockan 11.
Vi käkade lunch ochb strosade lite på stan. Sedan åkte vi till Emely där det vankades babyshower. Vi hade hoppats på lite värkar men icke sa nicke..
Det bjöds iaf på massa gott och trevligt sällskap! :)

Sedan skjussade jag ner Nina till hennes buss och sedan direkt till mor och far.
Där blev det middag, melodifestival och spel.
Sebbe var även där.!

Söndagen började med intensivpass.
Nathalie var där =)
körde hem henne sdan duaschelidusch och sedan handelihandel och sedan direkt ut till björklige där det bjöds på middag!
Det var väääldigt gott!
Så ja, denna helg har varit "lugn" men ändå inte mycket deg i soffan ;)

Idag steg jag upp klockan 6.00! Det var mycket mycket tufft!
Halv 7 befann jag mig på löpbandet.
Nu: På jobbet!

Efter jobbet beger jag mig till Actic igen för att pumpa muskler!
Sen så tror jag att jag ska göra hamburgare med OPPSIIIIE BRÖD! =) hihi
Testade och göra oppsies igår.
Det är typ bröd som är gjort på ägg. Alltså luft i princip.
Jag kommer inte att äta det som macka som jag hade hoppats på att kunna göra då det är super nyttigt men som sagt, det är bara luft. känns som jag äter nada, typ ;)
MEN det kan vara toppen som hamburgerbröd eller korvbröd så få inte några negotankar ännu! ;) V'nta tills min update ikväll! =)


Kommentarer
Postat av: nathalie

haha hittade du råggrejen alltså!? tell me everything! hur smakade det? kan man inte ha nån brödkrydda i då om det typ smakar ägg?

sen undrar jag om du har hittat en vinröd oriflame-ögonsskuggsborste hos dig? har inte sett den sen vi var ute sist :/ och kom på att jag sminkade ju mig hos dig så om du orkar kanske du kan kika om jag råkade lägga den i din sminkväska?

lägg upp bilder från då också tycker jag! du sa ju att jag var snygg på en höhö!



puuuuuuuuuuuuss du är så jävla fin!!<3

2011-03-14 @ 14:38:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0