PT!

Heeeej!
Länge sen sist och tyvärr så kommr det nog inte bli så mkt bättre.
Någon på jobbet gillar tydligen inte att jag bloggar på "jobbtid". (Det är ju försej min rast och vad jag gör på den ska väl dom skita i) men aja.. Tråkigt är det ju för det är ju mest då jag hinner.
Såhär på kvällarna hinner jag inte eller orkar oftast inte!

Så ja, vad har hänt sen sist..
Inge speciellt fakitkst förutom att jag i Lördags drog min kos till sthlm för att träffa min pt för första gången.
=)
Vi gick igenom pass, gjorde fettmättning/vanlig mättning m.m
Det är tänkt att jag ska gå 2 ggr i veckan i 8 veckor ungefär.
Jag vet inte hur jag känner då men NU känner jag att jag vill fortsätta hela juni också.
Men det får vi se hur det blir..
Jag har även fått kostschema och träningsschema.

Kan lägga upp dom senare om ni är intresserade?

Gjorde som sagt mitt första riktiga pass med honom idag.
FY FAAAAAAN!!
Underkropp idag och fy fan alltså.. Kommer jag ens upp ur sängen imorn blir jag glad.
Såhär hoppas jag det känns efter varje pass!
Det SKA kännas.
(Men jag måste få gnälla lite ändå) =)
http://axon.blogg.se
Hitills superbra och väldigt engagerad!
=)

Jag var uppe 6 imorn och sprang så nu är jag helt jävla död!
Ska verkligen föröska uppdatera mer!
Puss!



Kommentarer
Postat av: Nina

Va lööjligt att lägga sig i det!

Åh va spännande med PT! Jag vill höra ALLT:)

sen så fick jag ledigt den 16 April också så vi får höras och bestämma vad vi ska hitt på.jag kommer förmodligen vara luspank så det får bli en budget dag:)

Saknar dig snorpan!puss och kram

2011-03-30 @ 07:58:49
Postat av: nathalie

puss!

2011-03-30 @ 22:37:46
URL: http://npersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0