H

En heel helg har bara svischaaat förbi och ja vad har jag gjort undrar ni?
Det ska jag faktiskt berätta för er.
Lördagen bestod av typ ingenting. Lite städning bara..
Vi skulle åkt till Angelica och Tobbe på kvällskvisten men  hon var sjuk :(
så vi drog en sväng till dragon palace. FY FAN VAD GOTT!!!!!!
Sedan mys i soffan och lite looki look på melodifestivalen.
Tyckte det var många bra denna lördag faktiskt.
På söndagen var vi uppe med tuppen och började rensa min garderob och förrådet och jisses vad med kläder jag har.
Haha.. Det är helt sjukt.
hade tänkt sälja lite på blocket för en billig peng.
Det är typ 200 plagg som jag hade tänkt lägga ut..
resterande 200-300 plagg hade jag tänkt ge till myrornas eller nåt sånt men kom faktiskt på att man kanske skulle ställa sig på fyrispark eller något sådant? Man kan ju testa innan man lämnar iväg dom! Nåt får man väl alltid ihop =)

Jag hade sån huvudvärk när vi var klara med all utrensning men ingen vila här inte för då var det dax att slänga sig in i duschen för att sedan bege sig och kolla på lägenhet till Anders, Ronnies syrras kille.
Efter det så var det bara hem och börja med maten för Jens,Eva och lill Cappe skulle komma och käka.
SEN klockan 8:a slängde jag för första gången på hela dagen ner min rumpa i soffan!
TILL SOLSIDAN!
Söndagens höjdpunkt!

Känner mig fortfarande inte helt tipp topp. Många är sjuka här på jobbet så man lär väl få något skit igen säkert!!
Puss och kram. Nu blev jag sugen på en skumbanan!


Kommentarer
Postat av: E

Tack för maten, den var väldigt god..:)

2011-03-02 @ 09:52:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0