Me want längre helg!

Tjolavippen!
Hur mår ni? Hoppas bra..
Jag mår lite si sådär.. tycker jag mått såhär senate månaden. Det suger!
Jag skulle vilja att det var sommar NU! Tror nämligen att man är lite down för att det just inte är sommar och sol.
Syrran drar till Thailand på fredag och angelica och Tobbe drar typ en vecka senare. Jag är inteeee alls avundsjuk!!
Jag får verkligen tänka att snart är det den 20 maj och då får jag åka iväg! =)
Senaste veckorna har det varit mycket äta och dricka.
Så jag känner mig dessutom lite pluffsig.
Jag hade tänkt att nu efter denna helg inte dricka förns sista april.
Hade inte heller tänkt goffa under den tiden.
Det är nästan två månader och förhoppningsvis har jag blivit av med dom kilona som jag vill bli av med.
Jag har fått så dålig karaktär. Jag fattar inte hur jag klarade av att vara så "duktig" förut.
Jag var verkligen super taggad på detta men inte så värst nu. Men jag ska försöka, verkligen försöka för jag vet att jag kommer må som en gud när jag klarat av dom där två månaderna.
+ att man kanske kan få ge sig själv en belöning ;) hihi!!

Ronkans hockey träningar har ju tagit slut nu. ÄNTLIGEN! =)
Så förra veckan köpte vi gymkort på Actic och i lööööve it!
Jag har fortfarande kvar på friskis, kommer aldrig lämna friskan!
Men det är i varjefall tänkt att jag ska gymma Måndag, Onsdag, Lördag och Intensivpass Tisdag, Torsdag,Fredag.
Söndagen kommer nog att bli en vila dag, eller kansek en promenaddag nu när våren kommer..
Det är också "tänkt" att jag på måndag och onsdagar ska köra kondition på morgonen!

Vi ska även till Budo Fitness idag för att fylla på våra kosttillskott!!
Weeey!!


Just ja: kanske ni vill ha en update på min helg?
Okejrååå..
Fredag: Party med brudarna. Utgång på Bj! Det var roooliigt..
Lördag: Vakna sent. Till bolaget. Till city gross. Hem till syrran. Hem och laga mat.
Världens bästa Tobbe och angelica kommer och vi äter och dricker gott hela kvällen tills vi däckar i soffan ;)
Söndag: Sov till 12. Kom upp preics tills den första gick imål i vasaloppet. Ronnie hade redan käkat frukost för 4a timmar sedan så jag åt frukost och han lunch typ ;)
Vi gjorde inte någonting på heeeela dagen.
Klockan 5 åker vi och handlar liite smågrejs.
Mest grejer till middagen.
Kött och pommes blev det. Mumma!!
Efter det solsidan och bigbrother.
Underbar helg som jag önska varade liite längre!


Kommentarer
Postat av: nathalie

I LOVE YOU!!!

2011-03-07 @ 17:51:58
URL: http://npersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0