hektiskt!

hallåå..
Klockan är egentligen alldeles för mkt för mig. Borde ligga i sängen. Men kände att det var ju ett tag sen jag slank in hit så då prioriterade jag er :) För jag ser att ni fortfarande är inne och kikar fast jag inte uppdaterar flitigt.
Puss och tacck!
tänkte bara säga lite snabbt om vad som hänt hitills i veckan.
Igår var det promenad sedan jobb som gällde. Sedan hem. Käka god mat för att sedan åka mot ekeby på intensivpass. SHIT vilken skillnad det är på vissas intensiv. Dom som kör på väderkvarn är såååå sjukt mkt jobbigare och bättre än dom på ekeby o ultuna. Varför?? :S
t.o.m jag skulle kunna leda ett intensivpass om man går efter dom. Vissa gör ju inte ens alla armhävningar på tårna.. hallåå.. det gör ju faktiskt jag ;)

Idag så var det prommis igen som gällde innan jobb. SVINkallt var det ute.
Sedan jobb jobb...
Ikväll har jag vart i sthlm och tränat med Martin. http://axon.blogg.se
Det var ben o mage på schemat. Tufft, väldigt tufft men kul!
PT är verkligen toppen. FY FAN vad glad jag är att jag skaffade det!!
Nu måååste jag sleeepaa..

Men ni, jag funtar på att börja på poledance?
Ska vi anmäla oss, på riktgit? =)
PUSS!


Kommentarer
Postat av: nathalie

är lätt på, det vet du! karin skickade nån länk till mig förrut.. vi tre kan väl iaf prova en gång :D puss

2011-05-04 @ 11:47:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0