Semester update!

Heej på er!!
Nu är det väl verkligen dax för mig att uppdatera..
Efter en vecka utan datorn blir man van att vara utan. Rätt skönt faktiskt att inte ha några "måsten".
Typ blogga, kolla bloggar, kolla fejjan m.m m.m men nog om det nu..

Semestern var iaf såå himla nice och jag vill tillbaka nuu!!
Vi hade ju all inclusive o fy faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan va bra det var.
Har vart en gång förut på all inclusive och det var bra men det häääär var BRAAA!!!
Maten, drickan.. Allt var super!
Oftast så brukar man bara få inhemskt vin, öl, sprit o så när man har all inclsuive men det brukar ju gå ner ändå =) Dom brukar inte heller stå och blanda riktiga drinkar utan det brukar bli typ vodka och sprite o sådär.
Men snacka om att vi blev chockade när vi såg att dom hade absolut vodka, baileys, pina coloda, massssaaa liköööörer, famous grouse, andra bra whiskeys.. ja, jag kan fortsätta rabla såhär hur länge som heslt för det fanns så bbra saker.. och sa man tex gör en drink med bailey så jaa då fick man en RIKTIG drink. alltså det var såå toppen!!!
SPECIELLT att dom varje dag på stranden hade "frozen of the day" vilket var en drink som var som typ strawberry daiquiri.. alltså typ isdrink. Det var tex pinacolada, peach daquiri, sex on the beach, lemon någonting.. jaa.. alltsåå det var såå sjuuukt gott!!

En morgon, jaaa morgon drack jag mig tjolavippen på sånna. haha! Fick i mig 5 stycken på en timme.. haha! Men fyy vad goda dom var. Å fy vad roligt dom andra fick det.. haha! Efter lunch var det slut för det roliga för mig då jag fick besöka toan.. ;)
Huaa!!

annars då? Jaa, maten guuuud.. mums mums mums! Fanns så mycket att välja på och mumma vad gott allt var.
Ni an ju tänka er, jag har inte ätit eller druckit något onyttigt på 8 veckor. Denna vecka var som himmelriket!!
Liiite värt var det att gå upp 1-1,5kg men såklart det känns ju alltid lite jobbigt.

Fint väder hade vi nästan varje dag förutom en då det regnade.
Vi var inne i Kos stad en kväll.
Så mycket mer blev det inte, mest slapp,sol,mat och dricka =)
Just ja.. Tennis det spelade vi nästan varje dag! fy vad roligt det var.. en ny hobby? =)

Så är man tebax till jobbet igen.. tur att det är en korvecka =) Slutar 12 imorn och börjar på Tisdag nästa vecka..
Niceee...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0