Shoppiiiiiing!

Glömde ju säga igår att jag stannade till i Kista galleria igår på vägen hem från sthlm.
(Hittade inte dit först, kom in i något jäkla industriområde, fick panik och var nära på att fälla en tår ;)) haha!!
Meningen var att jag skulle köpa ett par svarta pumps som inte finns på bianco här i Uppsala.


Jag köpte även dessa =)
Man måste ju ha flera färger... hihi



Har spannat in dessa skönheter också en längre tid. Såg nu att dom hade 200 kr rabatt men tyvärr hade dom inte min storlek så det blir till att köpa dom för vanliga priset i uppsala!



Råkade slinka in på MQ oxå ;)
Där blev det en vårjacka.
Jag hade egentligen bestämt mig för att ha en svart vårjacka men man kan ju alltid ha 2 om jag bestämmer mig för att ha kvar denna =)
 


(Tidsinställt inlägg)
Just so you know!


Kommentarer
Postat av: nathalie

ååh vad fina saker! bra att du uppdaterar snygging!

2011-05-04 @ 11:46:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0