Stiinky!

Just jaaa.. mina vänner! Ni har väl inte missat att jag drar utomlands på fredag?? =)
Wohoo!!

Som sagt, man behöver ju bikinis.. Jag var ute o leta igår.. hittade massor. Men inte riktigt min storlek. SUCK!
Gick igenom min bikinilåda imorse och insåg att jag kanske int ebehöver nya bikinis.. har ju en del.
Blev även lycklig när jag insåg att biknisarna som satt liiite tajt förra året nu sitter hyfsat bra.

Jag är ju tyvärr sällan nöjd. (ska försöka bli bättre på det) Därför jag säger hyfsat bra!
Tog ett litet foto som ni kanske kommer att få se om ni är snälla.
En förra året bild och en nu bild.
Vill ni se?
Liite skillnad är det allt. inte såå jätte mycket men liite.
Det är kul! =)

Nu ska jag duscha.. Nej har inte gjort det än. (Äckel)
Sen ska jag nog åka o köpa en jäääätte fiin resväska som jag sätt =)

Gooodbye Stiinking bombs!!


Kommentarer
Postat av: Nina

Klaaart vi vill se!Och jag är inte alls avis att du ska få åka utomlands!PUSS min skrutta

2011-05-17 @ 14:05:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0