2 timmars spinning imooooorn =)

Hej och hå! FREDAG idag.. =) O sol också.. kan inte bli så mycket bättre.

Måste bara inleda med att säga att igår testade jag på intensivpass i 30 min innan spinningen. FAN vad jag har saknat dessa pass alltså. Man blir så lycklig i heela kroppen när man börja köra igång. Dock så gick det halv bra. Kan springa men inte hoppa ordentligt. Hatar verkligen när man inte kan ta i ordentligt och bara fjösa. blää! Funderar ändå på att köra Magnus intensivpass ikväll. för det lääängtar jag efter sååå mycket.

Nå väl, vi får se...

Började iaf denna dagen med ett spinningpass. vi var hela.. (håll i er) tadadadaaaa... 4 st på passet!! haha!
Men det gick bra, ledarn var halvbra och musiken var halvbra men jag krigade på ändå. Sen snabba ryck in i duschen för att sedan bege mig mot jobbet.

Ikväll blir det nog bio och imorn är det halvmara som gäller... iiiiihhhh!!!!! =)=)=)=)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0