22-06

Fy farao vad jag är trött idag!
Jag tror det var dubbelpassen spinning igår som gjorde det. Jag däckade totalt i soffan när jag kom hem.
MEN det var såå himla kuul och jag hade sån energi igenom båda två passen.
Somnade 22.00, det är inte ofta det händer.
Trodde jag skulle vara pigg nrä klockan ringde imorse, men ICKE. Men det var bara att "zoomba" sig upp kvart i 6.
Idag var det brsöt på schemat och FYYY vad det är tråkigt. Jag skrev igår att rygg inte är någe kul att träna men dert är fasiken så mycket roligare än bröst. Så jag tar tebax att jag sa att rygg var tråkigt ;)
Imorn är det iaf axlar och det gillar.. muscho muscho!

Kan vara så att jag tröttnat lite på att träna själv. Det är inte alltid såå kul faktiskt. :(
Idag är det super mycket jobb som gäller hela dagen sen vid 5 hade jag tänkt köra mage och sedan kl 18 är det intensivspinning. Är väldigt tveksam just nu om jag kommer klara det för mina lår/ben är heelt döda från passen igår. + att huvudet också är tugnt. Men slänger jag i mig en celsius så piggnar jag nog till =)
Å nej, jag har inte köpt spinningskor ännu, har inte riktigt kommit iväg MEN ihelgen ska jag! Sådeså!

Så ja.. imorn börjar jag dessutom att plugga då.
Det känns super kul. Kommer dock inte gå ner i tid ännu utan det kommer nog bli först 1 oktober. dels för att få en bra lön i Oktober och för att vi nu har blivit uppköpta =) så jag kan tyvärr inte bara fråga mina chefer här.
Men jag hoppas verkligen verkligen att jag inte får ett nej för då kommer jag bli mycket ledsen!
Har säkert skrivit det förut men skriver det igen. kurserna som jag ska läsa är anatomi/fysiologi och träningslära.
Jag avvaktar med kost och näringslära till nästa termin. 3 kurser blir för mycket.

Time to work.. bye!

Kommentarer
Postat av: Karin

Jag önskar jag fick träna med dig!!! Skulle jag om jag var hos dig <3

2011-09-14 @ 07:46:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0