hej å hå hur ska det gå..

Orkar man:
 träna 2 ggr om dagen
Plugga 3 kurser.
Jobba heltid
???

Ser mycket tufft ut om jag nu vill ha lite tid med nära och kära, OCH det vill jag!
Kanske om man skulle:
Träna 2 ggr om dagen mån-fred.
1 gång lördag.
1 el 2 ggr söndag.
Plugga 3 kurser.
gå ner i tid på jobbet, kanske bara jobba 75%
???

Jaa.. det skulle kanske kunna funka =)
Eller vad tror ni?

Det kommer bli tufft men det låter nog lite tuffare än vad det är ;)
För en kurs är till jul, en börjar i Oktober och slutar vid jul o den tredje är till i maj nästa år.
Så det är ju egentligen bara några månader som jag får det tufft.

Vad händer om jag inte får gå ner i tid på jobbet??
Pannkaka av allt?


Kommentarer
Postat av: nathalie

gå ner i tid på jobbet! gaah minns du inte hur dåligt du mådde förra hösten. plus vilodag från träning ibland! lättare sagt än gjort men ;) puss

2011-09-01 @ 19:13:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0