helg

fy vad jag är trött.. men jag kan inte sova.
Försöker trötta ut ögonen med datorn =)

Har som vanligt jobbat idag, sen for jag till friskis. Det blev.. -Trumvirvel-
spiiiiinnniiiing!
Men passet sög. eller okej så dåligt var det inte men det var inte såå bra :(
Sen in på gymmet och körde mage.
Sen kolla lite på intensivpasset och vänta på nattis.
Vi hämtade vårt proteiin =)
Sen hem, eller jag var hemma själv så jag drog till mammii och pappi ett tag.
Sen åkte jag hem och gjorde väääärldens godaste proteinfluff..
Jag tror jag börjar gilla kesella nu =)
Mmm.. mmm... mmmmmmmmmmmm....
Imorn ringer klockan 8.00!
9.00 ska jag köra biceps och sedan 10.00 är det spiinning sen så sola seeen så ska ronkan och jag göra nåt. Vet inte vad men bara va tillsammans, göra nåt kul!
Sen så ska jag försöka tvångs inbjuda mig till mamma och pappa på middag. (Om jag inte orkar göra nån själv ;))

Jag är sugen på att shoppa lite nya träningsskor, träningslinne, nya basklänningar.
Kanske en tripp till kista imorn ;) eller nåt annat place ni kan rekommendera?
Puss o nattiii!

Ps:Nathalie, du är bäst på att kommentera. TÄNK om alla var som dig! =)


Kommentarer
Postat av: nathalie

I LOVE YOU

2011-09-03 @ 12:30:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0