varva ner!

Äntligen Fredag, äntligen!
Älskar helg.

Har haft en riktigt bra vecka om man kollar på kost och träning.
6 spinning på 4 dagar.
4 gym på 4 dagar.

Alltså 10 pass på 4 dagar.
Det är först nu jag får upp ögonen för att jag kanske kör lite för hårt?
Jag frågade en personlig tränare igår om jag körde för hårt och då fick jag svaret nej.
Sköter jag kost och sömn så funkar det.
Skulle jag fråga dom flesta i min omgivning om jag tränar för hårt så skulle jag få ett JAAA!!

Jag får helt enkelt gå på min egen känsla och jag känner att kroppen och knoppen säger ifrån lite just nu.
Speciellt när det är extra mycket på jobbet också.
Jag mår för jävla bra när jag tränar, endorfin kickar hittan och dittan men det finns ju ett liv utanför träningen också som jag bör kunna orka med!
Så no more 3 pass om dagen inte.. ;)

När jag ändå håller på så kan jag väl säga att jag kommit in på 2 kurser.
träningslära och anatomi/fysiologi.
En är på 1 temrin och en är på 2 terminer.
Sen så tänkte jag även söka en kost och näringslära kurs. Sen är jag klar just för tillfället =)

Som sagt kroppen sa ifrån igår så imorse fick det bli sovmorgon.. mycket skönt.
Men nu är jag sugen på att kötta lite =)
Det är ett spinningpass kl 17 idag. Funderar på det men är ju som sagt sugen på att kötta lite biceps!
Den som lever får se vad det blir =)

Nu är lunchen slut och det är dax för mig att jobba!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0